Week 5 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

05 Januari 2015 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

Mijn eerste bericht van 2015 ten eerste allemaal de beste wensen toegewenst. Waaauuww week 5 alweer waar blijft de tijd. Ze zeggen wel eens ''time flies when you're having fun''. Nou de tijd vliegt echt voorbij.

Jaaa 2015 tijd voor nieuwe voornemens!! Een nieuw jaar, nieuwe kansen en nieuwe uitdagingen. Een nieuw jaar is het zeker. Nieuwe kansen zullen er zeker komen dit jaar maar vooral nieuwe uitdagingen. Het jaar 2015 staat voor mij in het teken van avontuur. Ik ga alles van Canada zien en ik wil alles beleven en ik wil genieten van elk moment dat ik hier mee maak.

Mijn laatste dag in 2014 verliep een beetje anders dan dat ik het in Nederland gevierd zou hebben. Ik heb eerst 's ochtends gewerkt van 8 tot 2. Daarna had ik een super leuke skype date met mijn lieve vrienden in Nederland voor hun was het al bijna zover om te gaan aftellen voor het nieuwe jaar. Ik daar in tegen moest nog even een paar uur wachten. Vlak voor 4 uur (voor jullie 12 uur) hebben Helen en ik de oliebollen klaar gemaakt. Want wij wilde het toch een klein beetje met jullie vieren. Na de eerste happy newyear berichten vanuit Nederland had ik even een klein dipje. Het feit dat jij aan de andere kant van de wereld zit en je familie en vrienden elkaar op dat moment gelukkig nieuwjaar kunnen wensen was wel een klein beetje moeilijk. Maar ik mag zeker niet klagen want wat is het hier mooi. Elke dag geniet ik nog steeds van het prachtige uitzicht over de stad.

Oud [e-38] nieuw vaak een dag om te vieren met vrienden, familie of kennissen. Maar dit jaar deed ik het even anders dan iedereen in Nederland. Ik had namelijk een party in de stad. Namelijk The Casino Royale New Years Eve Singles Gala. Een party waar alle vrijgezellen bij elkaar komen om knallend het nieuwe jaar in te gaan. Op de avond kon je gezellig borrelen, genieten van de muziek en een beetje gokken bij de blackjack of pokertafel. Om 12 uur (voor jullie 8:00) was het voor mij tijd om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen. Daar sta je tussen alle vrijgezellen met je glaasje champagne: 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 HAPPPPPPYYYY NEWYEAAAAARRRR!!!! Maar wie wens je op dat moment nu gelukkig nieuwjaar? Nou idd alle mensen om je heen. Het enige dat ik miste op dat moment was het vuurwerk.

Deze week is er aardig wat sneeuw gevallen hier in Calgary. Dus volgende week staat volkomen in het teken van sneeuwpret. Van sneeuwpoppen maken tot schaatsen we zullen het allemaal beleven volgende week.

Liefs en Groetjes,

• 05 Januari 2015 - 14:32

Daphne:

Aaaw die foto! Jahaaaa super leuke date gehad <3
    En super mooie verhalen! Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet.

Xxx

• 05 Januari 2015 - 19:02

Romke, Ineke En Nynke:

Lieve kirsten, gelukkig nieuwjaar en dat 2015 voor jouw een avontuurlijk mooi jaar mag worden.
    liefs van romke, ineke en nynke

• 10 Januari 2015 - 12:48

Oma Van Aalderenn:

dit komt niet over wand oma weet het E mailadres niet

• 10 Januari 2015 - 13:53

Oma Van Aalderen:

hallo kirsten mooie foto s leuk verhaal volgende keer langer verhaal dit is een probeersel groetjes van oma en hinne