Week 20 & 21 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 20 & 21 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 20 & 21

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

27 April 2015 | Canada, Calgary

Hallo allemaal,

Het is toch maar weer eens tijd om iedereen die ik deze weken geen whatsappje heb gestuurd te laten weten hoe het met me gaat. Bij deze het gaat nog steeds goed met mij alleen hadden deze weken zo wel zijn ups en downs. Maar goed dat mag de pret niet bederven!

Week 20 ben ik eigenlijk alleen maar aan het werk geweest. Nou probeer ik ook steeds extra te werken om wat geld bij te verdienen want er staan weer aantal bezoekjes op de planning. Het eerste bezoek komt al in mei. Volgende week mag ik namelijk mijn lieve vriendinnetje Anika van het vliegveld hier in Calgary ophalen. Om haar daarna in 2 weken de mooie plekjes van Canada te laten zien. En het tweede bezoek is in juni/juli. Dan komen namelijk mijn lieve papa en mama mij opzoeken.

Er is niks zo veranderlijk als het weer hier in Canada. De ene dag hadden we een kleine sneeuwstorm en de andere dag konden we weer met de korte broek buiten zitten met 20 graden. Ook als je naar het weerbericht hier kijkt zie je allemaal golvende lijnen. Van 20 graden naar 5 graden en van 5 graden weer terug naar 20 graden.

Ook ben ik nog steeds druk aan de gang met het hardlopen omdat ik graag van het zomer wil mee doen aan verschillende hardloopactiviteiten. Zo heb je bijvoorbeeld hier in Canada ook de ColorRun of de NeonRun. Dit lijkt me echt super leuk om een keer mee te maken. Maar hier moet ik nog wel even goed voor oefenen. Maar als ik elke dag even een stukje ga hardlopen moet dit vast wel lukken.

Het weekend was het natuurlijk groot feest in huize Kuipers. Het was namelijk Helen haar verjaardag. Op de dag zelf heeft ze samen met Hannah allemaal leuke dingen gedaan. Maar de zaterdag hadden we het huis vol met visite en hebben we heerlijk met zijn allen gegeten.
Ook hebben we in het weekend de trampoline weer buiten gezet. Hartstikke leuk nu met het mooie weer!

Deze week heb ik ook een bezoekje gebracht aan de kapper. Omdat het lastig is om een kapper te vinden heb ik de kapper gekozen waar Helen en Hannah ook altijd heen gaan. Nu wilde ik graag een nieuwe look voor de zomer en wilde graag een Dip and Dye look dus heb ik gekozen voor de nieuwe trend ombre. Als ik dit bij de kapper wil laten doen lopen de kosten op tot wel $130 dus heb ik besloten dit zelf te doen. Nu moet ik zeggen ik vind het best leuk geworden.

Zondag zijn we naar Shakers geweest. Dit is een fun centrum waar je kan karten, lasergamen en kan klimmen. Ook hebben ze grote speelruimte met allemaal verschillende spelletjes. Met deze spelletjes kun je punten verdienen en aan het einde van de dag leuke prijzen mee uitzoeken.

Terwijl iedereen de Koning zijn verjaardag viert maak ik mij op voor weer een hele week werken. Ik wens iedereen een fijne week toe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Mijn reis naar Canada

.

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Week 44, 45, 46 & 47

25 September 2015

Week 40, 41, 42, 43

27 Augustus 2015

Week 36, 37, 38, 39

04 Augustus 2015

Week 33, 34, 35

15 Juli 2015

Week 28,29,30,31,32
Kirsten

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 11810

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 06 November 2015

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: