Week 12 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

24 Februari 2015 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

Welkom terug bij mijn week verhaal! Elke week een verhaaltje schrijven valt niet mee. De ene week beleef je van alles en de andere week beleef je niet zo heel erg veel. Ik heb namelijk een heel jaar om alles te bewonderen en te bekijken dus geen haast.

Volgende week is het party time. Want dan is het tijd voor mij verjaardag. Ik ga het niet zo uitgebreid vieren als vorig jaar, want het is een beetje lastig om iedereen hier naar Canada te halen. Ik heb nog geen specifieke verjaardagsplannen. Ik weet wel dat ik zondag lekker ga uitslapen en dat ik Helen en Hannah lekker mee uit eten neem.

Deze week begon met zenuwen vanaf dinsdag was ik zenuwachtig voor donderdag. Donderdag was het voor mij tijd om naar de tandarts te gaan. Nou ben ik al niet zo'n fan van de tandarts. Nu moest ik naar de tandarts in een vreemd land. Maar ik had een aantal weken terug alle moed verzameld om deze afspraak te maken. Daar zit je dan met knikkende knieën in de wachtkamer. Maar zoals ik altijd van mama heb geleerd is om te denken aan de volgende dag want dan is alles alweer voorbij.
Ik moest namelijk deze operatie aan mijn verstandskies doen omdat hij tegen mijn andere kies aangroeide en dit voor ontsteking zorgde. Het nadeel van deze operatie was dat mijn verstandskies onder mijn tandvlees groeide dus dat dit open gesneden moest worden.
De eerste dag heb ik er erg veel last van gehad. Omdat ik amper kon eten heb ik de eerste 2 dagen alleen maar smoothies gedronken. Maar het begint nu alweer een beetje op te knappen. Het eten is nog wel een beetje lastig maar ik hoop dat dat volgende week weer helemaal over is.

Volgende week mijn verjaardag maar dan nog 4 nachtjes extra slapen dan komt Karin mij opzoeken. Ik mag namelijk op 5 maart mijn lieve vriendinnetje uit Nederland van het vliegveld halen. En ik heb er nu al zin in! Ik heb een hele planning gemaakt wat we allemaal samen gaan beleven maar die verhalen krijgen jullie vanzelf te horen. Ik heb in ieder geval in de planning staan dan we naar Banff en Lake Louise gaan. En natuurlijk gaan we Calgary onveilig maken haha. Dus bij deze lieve Karin je bent van harte welkom hier in Calgary!

Liefs en Groetjes

Ps. Wegens technische storing is het verhaal iets later dan in de planning stond.

  • 24 Februari 2015 - 17:45

    Karin De Boer:

    Aaah lieverd, ik heb er ook superveel zin in! Tot volgende week xxx

  • 03 Maart 2015 - 17:21

    Oma:

    wat fijn dat ik je op de laptop zag op je verjaardag dikke tuut van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Mijn reis naar Canada

.

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Week 44, 45, 46 & 47

25 September 2015

Week 40, 41, 42, 43

27 Augustus 2015

Week 36, 37, 38, 39

04 Augustus 2015

Week 33, 34, 35

15 Juli 2015

Week 28,29,30,31,32
Kirsten

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 11825

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 06 November 2015

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: