Week 10 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 10

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

10 Februari 2015 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

Ik weet het hij is een beetje later dan de rest van de verslagen maar dat wil niet zeggen dat hij minder leuk is haha.

Deze week begon een beetje vervelend ik had namelijk een griepje te pakken. Ik ben maandag nog wel aan het werk geweest maar ik ben samen met Hannah dinsdag thuis gebleven omdat zij ook ziek was.
Nadat we beide weer waren opgeknapt was het voor Hannah weer tijd om naar school te gaan en voor mij tijd om aan het werk te gaan. Ik heb erg veel gewerkt dus ik heb deze week geen bijzondere uitstapjes gemaakt.

Op het werk gaat het ook steeds beter en begin de taal steeds meer te begrijpen waardoor het op het werk ook makkelijker maakt. Ik kon de taal en kon iedereen ook wel verstaan wat iedereen zei maar het begrijpen is iets anders.

Nog 3 weken wachten en dan is het tijd voor mijn verjaardag. Wat ik dit jaar anders ga vieren dan de vorige jaren en al helemaal anders dan vorig jaar. Vorig jaar had ik mijn huis vol met alle vrienden en familie. Een groot feest met veel mensen! Dit jaar word dat even anders. Ik heb nog geen verjaardagsplannen of wensen dus daar moet ik aankomende week toch even over nadenken.

Dit weekend was Hardbass weekend. Dit jaar heb ik het wel allemaal meegekregen via de livestream van b2s. Samen met mijn lieve vriendinnetjes Nadieh en Anika toch even wat dansjes gedaan via Skype.

Nou dat was het wel zo'n beetje voor afgelopen week. Deze week wat extra uurtjes gekregen dus ben ik weer veel aan het werk. Maar het weekend gaan we weer richting Edmonton.

Groetjes en Liefs

• 10 Februari 2015 - 18:19

Oma Van Aalderen :

oma zal je wel missen op een maart hoor maar we hinne en ik denken aan je en ik ga even naar heit en mem gr en een tuut van oma