Week 3 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 December 2014 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

Zoals jullie al weten heb ik een nieuwe baan bij McDonald's hier in Calgary. Deze week was mijn eerste werkdag. Vol spanning reed ik met mijn mooie nieuwe auto naar mijn nieuwe baan. Nieuwe baan betekend nieuwe mensen en dus nieuwe vrienden maken. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan.

Vele mensen zullen wel nieuwsgierig zijn naar mijn eerste werkdag. Nou ik zal jullie vertellen mijn eerste werkdag was niet zo heel bijzonder. Ik heb vooral achter de computer gezeten om alles te leren over kwaliteit, service en kraakhelderheid. Wat ik nog best lastig vond in het Engels. De tweede dag zat ook nog niet heel veel vooruitgang in wat betreft mijn training. Ik heb toen vooral hashbrowns en friet gebakken. Omdat er in verband met drukte geen tijd was om mij te trainen.

De training van de derde en vierde dag ging al een stuk beter. Deze dagen heb ik kassa gestaan. Het leuke aan de kassa zijn de verschillende mensen die je voorbij ziet komen. Het leuke van de McDonald's hier in Calgary is dat ze hier een McCafé hebben. Zo leer is dus allerlei verschillende koffies maken. En het is ook vooral heel erg lekker. Mijn werkervaring die ik bij McDonalds in Joure heb opgedaan geeft mij zeker een voordeel.

Nog maar 2 dagen voor kerst! Onze kerststockings hangen al en de verlanglijstjes zijn al klaar! Dat betekend SHOPPEN maar. Je hebt hier allerlei verschillende indoor winkelcentrums. De ene is gezellig de andere is modern en weer een andere is mega groot. Genoeg keus voor de verschillende cadeaus die je zoekt. Maar als je iets zoekt waar ze alles hebben voor een leuke prijs dan ga je natuurlijk naar de walmart.

Verder heb ik deze week niet zo heel veel beleefd omdat ik vooral aan het werk was.

Liefs en Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Mijn reis naar Canada

.

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Week 44, 45, 46 & 47

25 September 2015

Week 40, 41, 42, 43

27 Augustus 2015

Week 36, 37, 38, 39

04 Augustus 2015

Week 33, 34, 35

15 Juli 2015

Week 28,29,30,31,32
Kirsten

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 11906

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 06 November 2015

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: