Everyday Sunrise - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Everyday Sunrise - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Everyday Sunrise

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

11 December 2014 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

"Rise and Shine'' ieder nadeel heeft zo ook zijn voordelen. Vroeg opstaan, bijna iedereen vind het vervelend. Maar niet als je in Calgary woont. Opstaan, je gordijnen open doen en genieten van een prachtige zonsopkomst. Ik verbaas me elke keer weer over de geweldige zonsopkomst hier vanuit mijn slaapkamer raam. Ik verbaas me er elke keer weer over omdat ze elke dag anders zijn. Op een heldere dag krijg je een mooie rood oranje gloed. Op een bewolkte dag krijg je mooie roze wolken.

Het weer deze week is lekker. Dit komt door de chinook. Chinook is warme lucht vanuit de bergen. Hierdoor word het warmer in Calgary en is de temperatuur aangenaam. Het is op het moment totaal niet koud. De sneeuw van de afgelopen weken begint te smelten. Nou vind ik het stiekem ook wel een beetje jammer omdat de kans op een witte kerst kleiner word. Maar hoe dan ook ik denk dat dit een erg leuke en gezellige kerst gaat worden.

Liefs en Groetjes

  • 11 December 2014 - 19:32

    Gea:

    Prachtig mooi hoor. Dat is wat anders dan 's morgens je gordijnen open doen en dan tegen de zijkant van het huis van de buren kijken.
    Liefs mem

  • 11 December 2014 - 19:50

    Nadieh:

    Mooi om te horen dat je het daar naar je zin hebt. Mis je wel hoor
    denk iedereen maarjha zoals ze zeggen time fly when your heaving fun
    Love you chick xxxx

  • 11 December 2014 - 20:47

    Gemma:

    En je zal zien dat met wisselen van de seizoenen die zonsopkomst ook
    Weer verander! Ik vond het al een verschil tussen april en augustus! Mooie foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Mijn reis naar Canada

.

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Week 44, 45, 46 & 47

25 September 2015

Week 40, 41, 42, 43

27 Augustus 2015

Week 36, 37, 38, 39

04 Augustus 2015

Week 33, 34, 35

15 Juli 2015

Week 28,29,30,31,32
Kirsten

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 11888

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 06 November 2015

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: