Week 17 & 18 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu Week 17 & 18 - Reisverslag uit Calgary, Canada van Kirsten Aalderen - WaarBenJij.nu

Week 17 & 18

Door: Kirsten van Aalderen

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 April 2015 | Canada, Calgary

Hallo vriendjes, vriendinnetjes, familie en geïnteresseerden,

Sorry voor diegenen die in volle spanning zaten te wachten op mijn reisverslag vorige week. Ik had niet zo heel veel beleeft om een verhaal over te schrijven. Dus toen kwam ik met het idee om deze week en vorige week samen te voegen. Zo weten jullie toch een beetje wat ik uitgespookt heb de afgelopen 2 weken.

Het is alweer 2 weken geleden dat ik Karin helaas bij het vliegveld moest afzetten. We hebben de maandag de laatste inkopen gedaan en de nodige souvenirs weten te scoren. Daarna was het toch echt tijd om naar het vliegveld te rijden. Nog even bijkletsen bij het laatste bakje koffie en toen was het echt tijd om Karin uit te zwaaien. Daar staat je wederhelft aan de andere kant van de douane te zwaaien en jij staat aan de andere kant. Een vreemde gedachte was dat. Zij gaat naar huis en jij blijft achter dat was wel even slikken. De eerste paar dagen word ik ook een beetje vreemd wakker. De avonturen van ''Hey, pssst ben je al wakker?'' waren helaas voorbij. En omdat Hannah met haar moeder mee was naar Edmonton was het wel heel erg leeg in huis.

Om niet helemaal in de stilte te vallen heb ik besloten woensdagavond na het werk te vertrekken naar Edmonton om Hannah te gaan plagen. De donderdag zijn Hannah ik gezellig wezen mini golfen in West Edmonton Mall. We wilden eerst een spelletje bingo spelen maar daar werden we per direct weggestuurd. Giechelend liepen Hannah en ik weer naar buiten. Blijkt dat je hier voor een spelletje bingo 18+ moest zijn. Maar dat mocht de lol bederven! We hebben ons ook prima vermaakt in de arcade hal. De avond gingen Hannah en Helen weer terug naar Calgary maar ik had besloten een extra nachtje in Edmonton te blijven. De volgende dag heb ik eerst heerlijk uitgeslapen en daarna was het toch even tijd om aan papa en mama te laten weten dat het nog steeds goed met mij gaat! Wat een uitvinding dat skype!
De middag had ik niet veel in de planning maar ben ik even door oud-Edmonton heen gewandeld aangezien het prachtig mooi weer was. De terrasjes zaten helaas allemaal vol maar ik heb mijn ogen uitgekeken daar.

Ik ben vroeg vertrokken die middag om een beetje op tijd terug te zijn in Calgary. Het blijft natuurlijk nog steeds een erg lange rit van 3 uren. De avond werd ik uitgenodigd door 2 jongens die ik had ontmoet op St Patricks Day party. De avond ben ik dus naar de place to be geweest in Calgary City. ''National'' een bar waar je wel 50 verschillende soorten bier kunt bestellen. Nou weet ik niet zeker of er ook Nederlands bier kon bestellen maar ze hadden in ieder geval genoeg keus. Het is ook een bar waar de leeftijd iets hoger ligt dat andere kroegen in Calgary wat wel een leuke sfeer geeft. Ook kan je er beneden bowlen haha. Ik vond het in ieder geval een erg leuke en gezellige avond.

Het weekend hebben ik niet zo heel veel uitgespookt. We zijn zondag even gezellig met zijn drieën naar de Ikea geweest. Loop je dan met je karretje in de Ikea in Canada. Allemaal leuke spulletjes waarbij je denkt oojaa dat is leuk voor mijn uitzet haha. Maar ja lijkt me niet heel erg verstandig om dat nu allemaal mee te nemen anders krijg ik nooit al mijn spullen weer thuis in twee koffers.

De week daarna stond vooral in het teken van werken, werken en nog een werken. Owja bijna vergeten te vertellen ik heb ook nog gewerkt! Maar goed vond het zelf wel even lekker want ik had net een dure vakantie met Karin achter de rug.

Maar gelukkig hebben Hannah en ik ook nog leuke dingen gedaan. Ik heb namelijk mijn eerste Girls Guide Koekjes verkoopdag overleefd! Jaja jullie lezen het goed. Hierbij gaan schattige Girls Guides meisjes langs de deuren om koekjes te verkopen. En omdat je graag veel koekjes wilt verkopen is productkennis ook van belang! Dus ja af en toe een koekje eten hoort daar ook bij.

Ik wens bij deze iedereen een vrolijk Pasen en tot volgende week!

Liefs en Groetjes,

Kirsten van Aalderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

Mijn reis naar Canada

.

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Week 44, 45, 46 & 47

25 September 2015

Week 40, 41, 42, 43

27 Augustus 2015

Week 36, 37, 38, 39

04 Augustus 2015

Week 33, 34, 35

15 Juli 2015

Week 28,29,30,31,32
Kirsten

Actief sinds 19 Nov. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 11832

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 06 November 2015

Mijn reis naar Canada

Landen bezocht: